جستجو فارسی / English

دوره عمومی کارورزی مباحث جنسیت و خانواده

تاریخ انتشار: 1402/01/30     
دوره عمومی کارورزی مباحث  جنسیت و خانواده

پژوهشکده زن و خانواده، ویژه طلاب حوزه های علمیه در سال جاری دوره عمومی کارورزی مباحث جنسیت و خانواده برگزار می کند.

 

معاون ترویج و همکاری های علمی این پژوهشکده با اعلام این خبر اظهار داشت: این دوره با هدف  تربیت پژوهشگر و کنشگر علمی در حوزه‌ جنسیت و خانواده، استفاده از ظرفیت مستعدین دوره، در پژوهش‌های داخلی و بیرونی پژوهشکده و  شناسایی و جذب افراد دارای ظرفیت بالقوه هیئت علمی دوره فوق را برگزار می کند.

 

اکرم عروجی در ادامه افزود: استفاده از ظرفیت راهنمایی و مشاوره اساتید پژوهشکده جهت تدوین پایان‌نامه، مقالات علمی و پژوهشی در حوزه جنسیت و خانواده،  اعطای گواهی معتبر پایان دوره آموزشی و پژوهشی مطالعات اسلامی جنسیت و خانواده ، - معرفی ظرفیت‌های پژوهش و تدریس دانش پژوهان به مراکز و نهادهای علمی – پژوهشی و - حمایت مادی از طرح‌های پژوهشی دانش پژوهان پس از تایید پژوهشکده و امکان بهره‌مندی از امتیاز جذب هیئت‌ علمی پژوهشکده پس از عبور از مراحل جذب، از امتیازات این دوره خواهد بود.

ایشان همچنین اعلام کرد: عناوین و سرفصل های آموزشی، پژوهشی دوره تاریخ اندیشه غرب، فمینیسم ، چالش‌های فقهی و حقوق در نگاه فمینیسم اسلامی و پاسخ‌ها ،   الهیات جنسیتی،  جامعه شناسی، آشنایی با پارادایم‌ها و روش‌های پژوهش در علوم انسانی و همچنین دروس کارگاهی: اصول نگارش علمی- پژوهشی / آشنایی با پایگاه های علمی تخصصی و بانک اطلاعاتی شاخص در حوزه جنسیت و خانواده خواهد بود.

عروجی همچنین یادآور شد: طول دوره حداکثر 6 ماه و میزان ساعت آموزشی 155 ، پژوهشی 100 ساعت و  15 ساعت هم برای کارگاه های علمی و مهارتی دوره در نظر گرفته شده است و در پایان دوره به شرکت کنندگان، بعد  کسب نمرات قبولی آموزشی و پژوهشی گواهی اعطا خواهد شد.

نامبرده در بخش دیگر از این گفتگو به شرایط طلاب داوطلب دوره اشاره کرد: از شرایط طلاب علاقمند به این دوره می توان موارد ذیل را نام برد؛ - طلاب مشغول به تحصیل سطح 4 یا دانشجوی دکتری (دارای سوابق حوزوی) - طلاب سطح 3 یا دارای مدرک کارشناسی ارشد با پایان‌نامه جنسیتی در حوزه زن و خانواده  - طلاب نخبه و برجسته مورد تایید مرکز نخبگان حوزه. (در مقطع سطح 3و4)- طلاب معرفی شده از سوی نهادهای علمی، انجمن‌ها و مراکز حوزوی و جامعه الزهرا. (در مقاطع سطح 3 و همینطور   موفقیت در مصاحبه علمی می باشد.

  ایشان در پایان افزود: مهلت ثبت نام تا 15 خرداد 1402 از طریق لینک ثبت نام: http://register.wrc.ir/view.php?id=51739 خواهد بود و برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق: https://wfrc.ac.ir/fa  و یا با تماس با شماره تلفـن:  58-32603357 (025) داخلی  4616 یا 4617 می توان اقدام کرد.


✍️ قابل توجه داوطلبان دوره عمومی کارورزی جنسیت و خانواده:
 1️⃣ دوره فوق برای طلاب و فارغ التحصیلان حوزوی در نظر گرفته شده است.
 2️⃣ دوره به صورت حضوری در شهر قم برگزار خواهد شد.
 3️⃣ برای داوطلبین محدویت سنی لحاظ نخواهد شد.
 4️⃣ جلسات آموزشی به صورت حضوری بوده و آنلاین و آفلاین برگزار نخواهد شد. 

 

 

 

اشتراک گذاری:
نظرات
اطلاعات تماس

مرکز قم: بلوار غدیر ، کوچه 10 ، پلاک 5
 تلفـن:  58-32603357 (025)
 فکس:  32602879 (025)
دفتر تهران: بلوار کشاورز ، خ نادری ، ک حجت دوست ، پ 56
 تلفـن:  88983944 (021)
 فکس:  88983944 (021)
دسترسی سریع

سامانه آموزش مجازی
کتابخانه
بانک محتوای علمی
کتابخانه دیجیتال
فصلنامه جنسیت و خانواده
فروشگاه اینترنتی
شبکه های اجتماعی

ایتاسروشآپاراتاینستاگرام