جستجو فارسی / English

پیام تسلیت رئیس و همکاران "پژوهشکده زن و خانواده" در پی شهادت سید مقاومت و همراهان وی، به‌ویژه سردار نیلفروشان

تاریخ انتشار: 1403/07/08     
پیام تسلیت رئیس و همکاران
بسمه‌تعالی

ولَمّا رَأَى المُؤمِنونَ الأَحزابَ قالوا هذا ما وَعَدَنَا اللَّهُ وَرَسولُهُ وَصَدَقَ اللَّهُ وَرَسولُهُ وَما زادَهُم إِلّا إيمانًا وَتَسليمًا ﴿احزاب/22﴾
⬅️آنان که گمان می‌کنند با ریختن خون رهبران مقاومت و کشتن انسان‌های بی‌گناه، مؤمنان را به تردید و عقب‌نشینی وامی‌دارند نه با منطق ایمان به خدا آشنایند و نه با سنت‌های الهی و تاریخی.

▫️شهادت پرچم‌دار مقاومت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله که حاصل توحش و دریدگی حکومت ناپاک اسرائیل، صحنه‌گردانی شیطان بزرگ و حمایت شیاطین اروپایی و نفاق برخی دولت‌های عربی است، نه‌تنها مجاهدان مقاومت را متزلزل نخواهد نمود که استوارترشان می‌سازد. آنان از روز ورود به صحنه کارزار، وعده‌های الهی درباره مصائب و سختی‌های مسیر و لزوم استقامت در میدان‌های سخت را شنیده‌اند و هم‌اکنون که سختی‌های میدان را به چشم می‌بینند سینه‌هایشان مملو از ایمان به خداوند، پیوندشان با پیامبر خدا استوارتر و عزمشان برای شکست قطعی دشمن جزم‌تر می‌شود. ابلهانی که گمان کردند با شهادت سید مقاومت، حزب‌الله در مسیر تزلزل و فروپاشی قرار می‌گیرد، به خود زحمت نداده‌اند تا داستان ترور رهبر پیشین حزب‌الله شهید سید عباس موسوی و جانشینی سید حسن نصرالله را مرور کنند که چگونه با عنایت خداوند این تهدید، با جانشینی رهبری جدید به فرصتی طلایی برای بسط قدرت سیاسی، نظامی و فرهنگی حزب‌الله تبدیل شد.

▫️بر خود لازم می‌دانیم شهادت سید مقاومت و همراهان وی، به‌ویژه سردار نیلفروشان را به محضر امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده آن عزیزان، جبهه مقاومت و جامعه‌ی مؤمنان تبریک و تسلیت عرض نماییم و برای حزب‌الله قهرمان و رهبر جدید آن از خداوند، توفیق هرچه بیشتر مسئلت نماییم. قاطعانه بر این باوریم که به وعده الهی، به‌زودی در قدس شریف اقامه نماز خواهیم نمود و از محضر الهی متضرعانه می‌خواهیم نام ما را در صحیفه مجاهدان ثبت و به مشارکت در این پیروزی متنعم نماید.

والسلام
رئیس و همکاران پژوهشکده زن و خانواده
 
اشتراک گذاری:
نظرات
اطلاعات تماس

مرکز قم: بلوار غدیر ، کوچه 10 ، پلاک 5
 تلفـن:  58-32603357 (025)
 فکس:  32602879 (025)
دفتر تهران: بلوار کشاورز ، خ نادری ، ک حجت دوست ، پ 56
 تلفـن:  88983944 (021)
 فکس:  88983944 (021)
دسترسی سریع

سامانه آموزش مجازی
کتابخانه
بانک محتوای علمی
کتابخانه دیجیتال
فصلنامه مطالعات جنسیت و خانواده
شبکه های اجتماعی

ایتا بله آپارات